"de Guise, A.-A."

Groupement par Type de document | sans groupement
Nombre de documents archivés : 4.

de Guise, A.-A., Girard, S. et Boulanger, M. (2024). Pre-service physical education teachers’ perceptions of anticipated challenges and needs during teacher education programs. Canadian Journal of Higher Education . DOI 10.47678/cjhe.vi.189943

Girard, S., de Guise, A.-A. et Boulanger, M. (2023). Apprendre à motiver aux futurs enseignants d’éducation physique. Revue Internationale de Pédagogie de l’Enseignement Supérieur, 39 (3). Article 5144. ISSN 2076-8427 DOI 10.4000/ripes.5144

Girard, S., de Guise, A.-A., Hogue, A.-M. et Desbiens, J.-F. (2023). Changes in physical education teachers’ beliefs regarding motivational strategies: A quasi-experimental study. The Physical Educator, 80 (6). pp. 607-630. ISSN 0031-8981 2160-1682 DOI 10.18666/TPE-2023-V80-I6-11447

Béland, S., Girard, S. et de Guise, A.-A. (2022). A scoping review of latent moderated structural equations and recommendations. The Quantitative Methods for Psychology, 18 (2). pp. 152-167. ISSN 2292-1354 DOI 10.20982/tqmp.18.2.p152

Cette liste a été générée le Thu May 16 02:55:04 2024 EDT.