"Baril, N."
Renaud, S., Bisaillon, L., Baril, N. et Drolet, M.-J. (2024). The ethical issues of school-based occupational therapy practice in Quebec-Canada. Journal of Occupational Therapy, Schools, & Early Intervention . ISSN 1941-1243 1941-1251 DOI 10.1080/19411243.2024.2382720
Boudreault, J.-P., Madon, C., Rioux, C., Rousseau, P., Drolet, M.-J., Baril, N. et Lecours, A. (2022). Qu’est-ce que le professionnalisme en ergothérapie ? Étude des représentations d’étudiants et de superviseurs de stagiaires francophones du Québec. Revue francophone de recherche en ergothérapie, 8 (2). pp. 85-108. ISSN 2297-0533 DOI 10.13096/rfre.v8n2.217
Lecours, A., Baril, N. et Drolet, M. J. (2021). What is professionalism in occupational therapy? A concept analysis = Qu’est-ce que le professionnalisme en ergothérapie? Analyse de ce concept. Canadian Journal of Occupational Therapy, 88 (2). pp. 117-130. ISSN 0008-4174 1911-9828 DOI 10.1177/0008417421994377
Drolet, M.-J., Baril, N., Sauvageau, A. et Renaud, S. (2020). Addressing the ethical issues associated with fieldwork education in occupational therapy: Results of an empirical study conducted in Quebec. Canadian Journal of Bioethics / Revue canadienne de bioéthique, 3 (1). pp. 119-131. ISSN 2561-4665 DOI 10.7202/1070233ar